I Need Vitamin Sea // NAILS

Kada je manikir u pitanju, glavna inspiracija su mi bile nitne* sa sajta Born Pretty Store koje možete pronaći OVDE. Na poslednjoj fotografiji možete videti koje sam sve proizvode koristila ali idemo redom. Prvo sam nanela Instant Base bazni lak od Aure a onda po dva sloja Misslyn - Heaven On Earth na kažiprst, srednji i domali, dok sam na palac i mali prst nanela dva sloja Golden Rose Ice Chic 08 laka. Na srednja tri prsta sam radila gradijent sa tri plave nijanse dok sam na malom i palcu radila sa istom Ice Chic nijansom ka svetloj nijansi plave. Nakon zadovoljavajućeg broja slojeva gradijenta, razvodnjenom belom akrilnom bojom sam simulirala talase. Nakon završenog lakiranja, nanela sam završni sloj Golden Rose Quick Dry Top Coat, i nalepila nitne u obliku skoljki i ostalih morskih motiva. Iskreno se nadam da vam se ovaj manikir dopada koliko i meni. <3










Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

6 comments