Max Factor 2000 Calorie maskara - da li je zaista toliko dobra?

Verujem da vam je svima poznata čuvena Max Factor 2000 Calorie maskara. Meni iskreno ne. Nisam jedna od onih koja ih je ranije koristila, ili krala iz maminog nesesera. Nema posebnog razloga za to, ali nikada do sada se nismo susrele. To za mene znači da nisam imala nikakva očekivanja kada sam je dobila. A da li me je oduševila i da li smatram da je zaista tako dobra kao što se priča, čitajte u nastavku.


Dolazi u crnom pakovanju sa crvenim slovima i ilustracijom. Ukoliko me sećanje ne vara, prvo pakovanje je bilo znatno uže, dok ovo ima širi prečnik. Sadrži 11 ml i preporučeno je da se iskoristi u roku od 6 meseci. U nazivu nosi i Rich Volume & Curl. Četkica je blago zaobljena i dlačice su guste i dugačke. Bojala sam se da će mi to praviti problem prilikom nanošenja maskare, tako što će se preslikavati na kapak, ali do sada nisam imala tih problema. Takođe tako velike četkice umeju da sa sobom povuku previše proizvoda i često su zaslužene za ''clumpy'' trepavice.




Na prvo nanošenje me ova maskara oduševila! Mislim da je veliki uticaj na to imala i činjenica da nisam imala nikakva očekivanja, pustila sam da maskara sama za sebe kaže, a ne da čitam tuđe recenzije, ili slušam tuđa mišljenja. Imam prirodno dugačke, relativno tamne i uvijene trepavice. I iako to zvuči kao savršena kombinacija, i možda ne zvučim kao prava osoba za testiranje maskare, znam šta loša može da im napravi i koliko mogu izgledati gore nego što su prirodne. Ova je takva da savršeno naglasi gustinu mojih prirodnih, ne slepi ih već lepo razdvoji. Nisam doživela da preteram sa količinom, ali ukoliko stavljate više slojeva, obratite pažnju na količinu proizvoda na četkici prilikom nanošenja drugog.




Kako nemam iskustva sa prethodnom, mogu samo fotografije da pustim da sve kažu, a vi mi recite kako vam izgledaju moje trepavice?


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.



*PR proizvod



Kako se vama čini? Da li ste probale ovu maskaru?

Share:

4 comments