There's Snow One Like You // NAILS

U postu o mojim omiljenim lakovima za hladniji period godine se našao i ovaj interesantan primerak od China Glaze-a. Kupila sam ga na sajmu, gde je njegova cena bila snižena na 350 dinara i mislim da ta akcija traje još uvek na sajtu Alexandar Cosmetics-a.

I ovo je bio uvod posta koji je napisan porpilično davno, prošle godine, rekla bih. Ono što je interesantno jeste što je ovaj lak i dalje na sniženju na Alexandar Cosmetics sajtu, pa ukoliko vam se dopada kako izgleda, ovo je sjajna prilika da ga probate. Od kada je nastao ovaj post pa do sada ga nisam nijednom nosila (da, lakoholičarke često kupe lak, namažu jednom, i posle ko zna kada opet) ali mislim da je vreme da ga potražim i ponovo namažem.


Jedina asocijacija kada vidite ovaj lak je upravo sneg! I stvarno izgleda kao da vam je na noktima. Nije baš najzahvalniji za mazanje i nošenje, to je tačno. Prvi sloj je bio dosta neravnomeran i morala sam da umačem četkicu više puta da nalakiram samo jedan nokat. Lak drugačije izgleda kada ga tek nanesete na nokat, i kasnije, kada se osuši. Tek kasnije sam na Danijelinoj slici na instagramu pročitala komantar od Marry da bi bolje bilo prvo naneti jedan sloj običnog belog laka pa tek onda jedan sloj ovog. Što je zapravo i bilo logično.


Što se tiče trajnosti nije mu jača strana, ali opet, da sam prvo nanela običan kreč beli lak sigurno bi bilo drugačije. Jer lakovi koji sadrže dosta glitera i šljokica znaju da stoje jako dugo na noktima, ali kad pucaju, pucaju u komadima. Ako me razumete? Uglavnom, to takođe zavisi i od vaših noktiju, tako da je meni lak pukao na mestu gde mi je nokat izlistan. Ono što je meni malo smetalo, a to je inače do mene, jeste to što ja volim kada su mi nokti glatki i nisam preterani ljubitelj teksturnih lakova, imam neki (mentalni) problem sa tim. Pa mi je i ovaj izazivao neki čudan osećaj. Takođe budite oprezne da ne pocepate najlon čarape. :D


Baza je bele boje, pomalo ređe, sa ekstremno sitnim mrvicama(?) i šestougaonim gliterom bele boje. Kažem mrvicama jer izgleda otprilike kao šećer ispod laka. Preko njega ne treba nanositi nadlak jer će nestati taj efekat snega na noktima. Inače se skida teže u odnosu na obične lakove pa bih preporučila da koristite metodu sa folijom, da ne bi sedeli sa acetonom u ruci pola sata kao ja.
Iako vam možda izgeda da sam nagrdila lak, on se meni zapravo jako dopada, svakako je poseban i prelepo izgleda na noktima. Komplimenti su dolazili u više navrata.


Nadam se da delite moje oduševljenje time kako on predivno stoji! :)


Share:

6 comments

  1. PRELEPO izgleda! Jedini razlog zašto izbegavam lakove koji imaju teksturu jeste teže skidanje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek može da se iskoristi metoda folije, vredno je truda. :)

      Delete
  2. Prelepi nokti...pravi zimski manikir...Ja sam spremna i na žrtvu težeg skidanja laka, kada ovako efektno izgleda ;-)


    https://my-kind-of-beautiful.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se. Baš je zanimljiva varijacija na klasičan beli manikir.

    ReplyDelete