Omiljeni proizvodi za suvu kožu - dekorativa

Nakon prethodnog posta, u kome sam pisala o favoritima za suvu kožu u kategoriji preparative, sada vam pišem o proizvodima iz kategorije dekorative. Iako verujem da će mnogima ova kategorija biti interesantnija, naglasila bih da će vam sva šminka mnogo bolje izgledati na negovanom i lepom licu, dakle ne zaboravite da posvetite posebnu pažnju nezi. :)


Kao osnov za dobar makeup potreban vam je kvalitetan alat. Ono što ja izdvajam na prvo mesto jeste originalni beautyblender. Ko ima suvu kožu ne može sebi ništa bolje priuštiti. Znam da cenovno možda nije svima priuštiv ali ja to smatram dobrom investicijom. Poslušajte me i koža vam nikada bolje neće izgledati. Koristim ga za nanošenje tečne podloge, korektora, blendanje konsilera, kao i nanošenje matirajućeg pudera za setovanje. Moj drugi izbor su Sigma četkice. Koristim najčešće ove dve i od kako ih imam zamenile su mi sve druge četkice. Receziju sam pisala ovde pa ne bih dužila, a Sigma Flat Kabuki F80 će zasluženo dobiti svoju uskoro.



MAC Fix+ je proizvod o kome se dosta pisalo i o kome sam dosta čitala. Koristim ga pre šminkanja, i nakon što mi se lice malo prosuši, odnosno upije proizvod, nastavljam sa nanošenjem puder i ostatka šminke, da bih na kraju ponovila postupak prskanja lica. Nije kao da vam je ovaj prizvod neophodan u životu, ali je jedan od onih kada krenete da koristite, i shvatite da ne znate kako ste se šminkali do sada bez njega. Danas ga nisam koristila i mislim da primećujem razliku.


Došli smo i do meni omiljenih pudera. Jedan je dostupan kod nas, drugi nažalost nije. O Bourjois Healthy Mix puderu sam pisala recenziju, upravo sam ga potrošila i sigurno ga kupujem opet. Ni jedna nijansa mi ne odgovara tako savršeno kao 52 u ovom periodu godine. Kada je Maybelline Fit Me u pitanju isto važi i za njega, ali kada mi je ten bio tamniji tokom leta (na fotografiji ne izgleda tako, ali zaista jeste znatno tamniji) u nijansi 130. Najsavršeniji puder za suvu kožu, u kombinaciji sa beautyblender-om.


Kada su korektori u pitanju ova tri koristim i ne bih znala da za mene drugi postoje. Najveću pokrivnu moć ima Maybelline Anti-Age, kojeg ja imam u dve verzije. Naglasila bih da mu treba malo dodatne pažnje, odnosno dobra podloga, ukoliko vam je taj deo dosta suvlji. Fit Me opet favorit, dobitna kombinacija bez pogovora. I Aura Correct ME!, ništa manje bitan. Potrošila sam nekoliko komada ovog proizvoda i iznova ga kupujem. Recenziju imate ovde.


I za kraj dva proizvoda. Prvo je Essence All About Matt! transparentni puder koji koristim za setovanje proizvoda ispod očiju kako mi se ne bi skupljali u pregibu i sitnim boricama. Drugi proizvod je takođe dobio svoju recenziju ovde, a u pitanju je Aura Illuminate ME! tečni iluminator.


To bi bili moji favoriti kada je u pitanju šminkanje suve kože, a ukoliko ste probale nešto volela bih da čujem vaše utiske, takođe, radujem se svakom novootkrivenom proizvodu, pa želim da čujem vaše predloge! :)

P.S. Gde god da idete večeras, i šta god da radite, lepo se provedite i uživajte. :)



Share:

2 comments

  1. Imaam jako suhu kozu. Koristim neke od proizvoda, a to je aura korektor, iluminator, essence transparentni puder i djelim isto misljenje s tobom, definitivno favoriti godine! Moram kupiti i ovaj bourjois puder, mnogi su mi ga preporucili.

    Zelim ti sve najbolje u novoj godini.

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nam se slažu mišljenja o pomenutim proizvodima, onda će ti se taj puder sigurno dopasti!
      Hvala ti puno, i ja tebi takođe. :)

      Delete