Omiljeni proizvodi za suvu kožu - preparativa

Pre nego što vam budem pisala i pričala o godišnjim favoritima, gde planiram da izdvojim po jedan proizvod iz svake kategorije, odlučila sam da pre toga napišem dva posta, jedan je fokusiran na preparativnu negu suve kože, drugi na dekorativu. Kao što rekoh, fokus je na suvoj koži, i iako bi neki od ovih proizvoda odgovarali i drugima, verujem da oni sa suvom kožom moraju da ih probaju. U nastavku čitajte šta sam ja to volela, i šta je mnogo prijalo mojoj koži.


Prva stvar koju sam izdvojila jeste krema za lice. na prvoj fotografiji vidite da sam izdvojila ukupno dve. Prva krema je bebe Young Care koja je definitivno otkriće godine. Prezadovoljna sam kako se ponaša prema mojoj koži i kada je bila u najkritičnijem periodu, mnogo mi je pomogla. Potrošila sam nekoliko teglica, više i ne brojim. Razlog zašto se u ovom postu našla druga krema, jeste zato što nam prva nije dostupna u Srbiji. Ona koja jeste je Nivea Care dnevna krema. Detaljniju recenziju o njoj možete pronaći na ovom linku. Ima sve moje preporuke.


Pored kreme koju koristim svakodnevno, jedan proizvod koji koristim jako često. Pomaže mi u dodatnoj nezi kože, uklanjanju ostatka šminke itd. Takođe sam već pisala o njemu, a to možete pročitati ovde. Nazvaa bih je umivalicom Gel-kremom brenda Bioten. Možda ste do sada mogli da primetite, ali ovaj brend se uvrstio odavno u moju svakodnevnu upotrebu, i planiram da nastavim da koristim ove prozivode. Izuzetno prija mojoj koži u večernjoj rutini nege lica pogotovo, a jako lep miris takođe doprinosi tome.


Naredna dva proizvoda bih svrstala u kategoriju ekstremno suve kože. Avon kremu sam naručila pre nekog vremena, možda je čak bilo leto, i tada je nisam mnogo koristila. Nije me oduševila na prvo testiranje, delovala mi je jako teško. Međutim, trenutno je, u zimskom periodu, koristim svako veče pred odlazak u krevet. Zanimljivo je da i dalje mislim da je dosta 'teška' ali to je ono što je uvrstilo u težu kategoriju. Dovoljno je naneti najmanju količinu, i prilikom razmazivanja, ostavlja mnogo težak beli film i potrebno je dobro je razmazati. Međutim, kada je dobro utrljate u kožu ruku, neverovatno brzo je koža upije, s obzirom na gustinu. Eucerin kupka je #bjuticaj, po rečima Šmizle, i jasno vam je da je ona kriva za ovu kupovinu. Ipak, apsolutno nisam zažalila jer je sjajan proizvod koji prelepo miriše i nakon njega koži nije potrebna dodatna nega u vidu mleka za telo.


Kao neko ko ima suvu, osetljivu kožu, na sve to ekcem u mlađim danima, pa još dodajte i razne alergije (od kojih je jedna i totalna odbojnost prema losionima ili mleku za telo) zamislite moju sreću kada pronađem proizvod koji radi istu stvar, a zapravo mi odgovara. Dakle Fennel Body Butter mi zamenjuje sve losione i mleka za telo koje nisam u mogućnosti da koristim. Omiljena mi je verzija Shea puter, i koristim već drugo ili treće pakovanje. Prošao je testove najsuvlje kože, plus, miris mu je odličan! I poslednji proizvod zaista jeste najmanje bitan, ali htedoh da ga spomenem jer je nešto što lično često zaboravljam. Upotreba gela za brijanje znatno može uticati povoljno na suvu kožu. Ja koristim Balea gelove i stvarno sam zadovoljna.


To bi bili moji favoriti kada je u pitanju nega suve kože, a ukoliko ste probale nešto volela bih da čujem vaše utiske, takođe, radujem se svakom novootkrivenom proizvodu, pa želim da čujem vaše predloge! :)



Share:

3 comments

  1. Bebe kozmetike bi trebalo da je dostupna u dmu od skora ;)
    Nemam suvu kožu lica, ali ova biotenova umivalica je super, prijala je i mojoj mešovitoj koži, nije me isušivala.
    Što se tiče tuširalica i mazalica za telo - delimo favorite ;)
    Preporuka su weledina ulja za telo, odlična su zaista.
    Pozdrav, Jelena G

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Nisam znala, hvala puno na informaciji! :)
      Drago mi je da volimo iste stvari :)
      A Weledu imam u planu da isprobam, hvala ti puno. :)
      Lep pozdrav :*

      Delete
  2. https://the-beauty-m.fashion.blog/

    ReplyDelete