Sigma Baking & Strobing Brush Set // REVIEW + VIDEO

Današnji post je dugo spreman. Ima više razloga koji su uticali na to, a glavni je svakako to da sam želela dobro da testiram proizvode koje želim da vam predstavim. Nedavno sam od brenda sa kojim već duže sarađujem dobila jedan od najnovijih proizvoda (setova) koji su izbacili na tržište. Iz naslova ste mogli da zaključite da se radi o čuvenom brendu Sigma, najpoznatijem po svojim kvalitetnim četkicama i alatu za šminkanje. U nekoliko postova sam pisala recenzije i sa apsolutno svakim proizvodom do sada sam bila prezadovoljna. U nastavku čitajte kakvi su mi utisci o ovim četkicama, i obavezno pogledajte Demo video na kraju posta!





Baking podrazumeva ''pečenje'' transparentnog (belog) sitno mlevenog pudera u prahu. Šta zapravo znači to? Nakon što nanesete svetliji korektor ispod oka, na čelo, nos, bradu i koje god delove lica želite da posvetlite, i izblendate, nanesite beli puder u prahu u većoj količini i ostavite da deluje. Neophodno je da puder i temperatura tela ''rade'' neko vreme pa onda otkloniti višak proizvoda. Objašnjenje za Strobing tehniku verujem da nije neophodno s obzirom da je ovo aktuelno već neko vreme. Ali, ukratko, to je posvetljivanje istaknutih delova lica, izgled zdrave i negovane kože koja sija.


Set se sastoji od pet četkica koje su namenjene Baking&Strobing tehnici. U pitanju su F06 Powder Sweep, F24 Strobing Fan, F79 Concealer Blend Kabuki, F89 Bake Kabuki i P89 Bake Precision. Sami nazivi četkica dakle govore šta im je namena, ali bih ja već na početku teksta napomenula da je svaku četkicu moguće koristiti u druge svrhe i da su u tome odlične. Pakovanje je kartonsko, sa Holo slovima, i sve je izrađeno od vrhunskog kvaliteta. Četkice su unutra došle u foliji, svaka zasebnoj. Ono što važi za svih pet jeste to da su jako kvalitetne, slova se do sada nisu izbrisala sa drške i nijedna dlačica nije ispala prilikom pranja.





F89 Bake Kabuki je debela četkica namenjena nanošenju pudera u prahu. U te svrhe je odlična i lepo kupi proizvod bez preteranog rasipanja. Najčešće je koristim za predeo ispod očiju i ispod kontura na obrazima. Dlake su izrazito meke tako da neće nikako iritirati područje ispod oka niti ''bockati''. Ono za šta mislim da je ova četkica odlična jeste i nanošenje tečnog pudera. Inače su Sigma četkice moj favorit u te svrhe. Cena ove četkice van seta je $25.




F79 Concealer Blend Kabuki je četkica namenjena blendanju korektora (konsilera?) ispod očiju. U te svrhe je savršena i jako lepo izblenda šminku, čak i kada je moja suva koža u pitanju. Ono što sam odmah primetila jeste da je ova četkica identična Aura Bronzer Contour četkica. S obzirom da nju već dugo koristim za konture reći ću da je i ova Sigma savršena u te svrhe. Imate moju preporuku za ovu četkicu posebno, a i predlog jeftinije varijante. Cena ove četkice van seta je $23.




P89 Bake Precision je istog oblika i forme kao i F89, ali mnogo manjih dimenzija. Dakle, samim tim i dlačice nisu tako gusto zbijene kao kod veće varijante. Ovu četkicu koristim za konture nosa, bradu, gornju usnu i ostale delove lica kod kojih je neophodno preciznije nanošenje. Cena ove četkice van seta je $20.




F06 Powder Sweep četkica je namenjena uklanjanju viška proizvoda sa lica. Iskreno, namenu ove i naredne četkice koju ću predstaviti bih mogla da zamenim. No dobro. Za ovu bih rekla da su dlačice, iako nešto duže, u samom korenu gusto zbijene i zbog toga četkica nije dovoljno ''fluffy''. Pokušavam da nađem dobro objašnjenje onoga što želim da kažem, ali recimo samo da bih ja u svrhe otklanjanja viška pudera sa lica koristila neku mnogo veću četkicu. Ova je dobra i za nanošenje hajlajtera. Cena ove četkice van seta je $20.




F42 Strobing Fan je klasična ''fan'' četkica sa jako nežnim dlačicama. Inače nisam preterani ljubitelj ove četkice za nanošenje hajlajta, jer na jagodične kosti volim da ga nanesem u većim količinama, no zato je odlična za nanošenje hajlajta na nos, iznad usne, ispod obrve itd. Cena ove četkice van seta je $18.




Krajnji utisak je da su, kao i sve ostale Sigma četkice, jako kvalitetne i da je ovo jedan jako lep set. Ne bih ove četkice svrstala u nešto što vam je apsolutno neophodno ali ukoliko ste ljubitelj četkica za šminkanje, ''baking'' tehnike i imate veliku kolekciju šminke i alata, verujem da ćete i ovo voleti. Cena ovog seta iznosi $84 i možete ga pronači OVDE.

Direktan link ka videu OVDE.




Share:

10 comments

  1. Super post!Nov sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis i procitas novi post na mome blogu!Uzvracam:)

    stefannnfull.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sigma četkice su moj must have...već sam nakupila dosta četkica za oči... A za lice još ne,jednom kad bude više para svakako bih isprobala..

    ReplyDelete
  3. Želim ih sveee, predivno si ih predstavila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! <3 Joj moraš bar neke probati! :)

      Delete
  4. Predivan set, mislim da su kistići pravo savršenstvo :) Probala sam dosta različitih brendova kistova, a ovi su mi na jednoj od mojih tisuću wishlista :) Baš me zanima kakva je razlika do onih pristupačnijih.
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. :) Ako odlučiš da se počastiš nekom, imas moje preporuke! :) Meni lično velika.

      Delete
  5. Nikada nisam koristila njihove cetkice mada bih posle ovog posta mogla neku da kupim.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi utiske ako probaš, meni je Sigma omiljeni brend četkica. :)

      Delete