Aura Geisha // Predstavljanje kolekcije + VIDEO

Konačno vam predstavljam najnoviju Aura Geisha kolekciju! Od nedavno je u prodaji, a ja sam se potrudila da vam što pre pokažem šta se sve nalazi u najlepšoj kolekciji do sada! Već na početku sam vam otkrila koliko mi se dopada, i s obzirom na to koliko je posebna, trebalo mi je malo više vremena da sprovedem u delo sve što sam zamislila. Nadam se da sam uspela da vam dočaram njenu lepotu!


Kao što napomenuh, od skoro je ova kolekcija u prodaji, a dana kada je izašla održana je i promocija iste. Mesto dešavanja je bila ulica Dubljanska 31, Beograd, gde se od sada nalazi Aura Beauty Lounge. Prostor u kome možete zakazati šminkanje, obuku, pa čak i kupiti njihove proizvode. O događaju i organizaciji imam samo reči hvale, a deo atmosfere možete videti na mom instagram profilu. Cela kolekcija je inspirisana Japanom i Geishom i moram da pohvalim fenomenalne ilustracije! Takođe, kolekcija je u beloj boji, nešto novo od Aure. Sastoji se od osam proizvoda. Gel lajner, dva mat tečna ruža, dva rumenila, transparentni matirajući puder i dva para veštačkih trepavica. Proizvodi koji dolaze u dve boje/nijanse/stila nose nazive Maiko i Mononoke. Oba naziva potiču iz Japana, gde Maiko ima veoma slično značenje kao i Geisha, dok je Mononoke princeza iz čuvenog japanskog animiranog filma.



Matte Lip Cream su tečni ruževi sa mat završnicom. Pakovanje je izrađeno od tvrđe plastike i izuzetno je kvalitetno. Rok trajanja je 24 meseca za proizvod koji sadrži 6,5 ml. Moj prvi utisak je bio da će mi se nijansa koja nosi naziv Maiko više dopasti (u pitanju je ljubičasta/mauve nijansa) i zaista sam se oduševila. Ovakve nijanse su uveliko popularne, i mislim da je Aura napravila pun pogodak sa ovim proizvodom te preporučujem da je pogledate i uvrstite u svoju kolekciju! E sad, kao što rekoh, bila sam ubeđena da će mi se crvena nijansa manje dopasti, ali kako sam se samo prevarila. Prvim nanošenjem sam se totalno oduševila! Ovo je nijansa crvene koja mislim da bi apsolutno pristajala svima, i za moj ukus je ovo prava. Ne previše drečava, ne previše tamna da vuče na bordo, zubi ni malo manje beli. Za mene apsolutno neophodna nijansa u kolekciji svake devojke/žene.







Aura je kao brend već svima uveliko poznat po kvalitetnim, možda i najboljim veštačkim trepavicama. U ovoj kolekciji su dva nova modela, za koja se iskreno nadam da će ostati u stalnoj postavci, jer ako mene pitate, lepše nisam videla. I ukoliko vam se čini da preterujem, probajte, i sigurna sam da ćete se oduševiti. Maiko trepavice su svakako za neke posebne događaje i momente. Moje lično mišljenje da nikako nisu za svaki dan. S obzirom na dimenzije i stil jesu nešto ''teže'' na kapcima, ali kada je u pitanju ugodnost nošenja, kao i samo nanošenje, nisam imala nikakvih problema. Mononoke je druga priča. Idealne trepavice za svaki dan. Najduže dlačice su na sredini trepavica, što mi je mnogo logičnije, odnosno prirodnije, tako da na prvu ne izgleda preterano i veoma je pogodno za svaki makeup look. Moje preporuke u zavisnosti od toga šta preferirate: ukoliko volite i često nosite veštačke trepavice Maiko model ne želite da zaobiđete jer je zaista specifičan, ukoliko ipak nemate mnogo iskustva, ili ne volite prenaglašene trepavice, Mononoke je sjajan izbor za prirodniji izgled.






Rumenila su nešto što inače ne koristim često ali to ne umanjuje lepotu ova dva iz kolekcije. Maiko je hladnijeg podtona i najintenzivnije i najjače boje koje sam do sada videla. Mogu slobodno da kažem da sam se uplašila. Potreban je oprez prilikom nanošenja, i dovoljno je samo pipnuti površinu četkicom. Pored toga što nisam ljubitelj rumenila inače, nisam ljubitelj ni roze nijansi na obrazima, ali ono što mi se kod ovog dopalo jeste taj hladni ton. Dopalo mi se kako mi stoji, a još više kako je stajao devojci koja je bila model na prezentaciji ove kolekcije. Mononoke je toplog podtona i neke narandžaste nijanse. Ako biram boju rumenila, ovo je moja. I svakako mislim da ću se truditi od sada da ih češće nosim. Oba sadrže 10,5g a rok trajanja je 36 meseci. O teksturi i izgledu nema potrebe da pričam, pogledajte na fotografijama, sve govore.







Transparentni matirajući puder je nešto što svakoj devojci treba u neseseru. Kao neko ko ima suvu kožu mogu da kažem da mi savršeno odgovara, i da matira sasvim dovoljno, a da to na mom licu ne izgleda suvo. Dolazi i ogledalce u pakovanju, što je jako praktično. Ne ostavlja bele fleke na licu, ni prilikom upotreba blica na fotografijama. Pakovanje je od 9g i upotrebljivo je u roku od 36 meseci. Ovaj puder, kao i oba rumenila imaju specifičan, jako lep miris.


Gel Eyeliner dolazi u prelepom pakovanju u kojem se nalazi teglica od 4ml i četkica za nanošenje lajnera.Četkica je ovalna i pogodna za koriščenje. Prvo korišćenje i prvi utisak o lajneru je bio da je nešto suvlji i nisam uspevala da dobijem tu punu crnu boju. Dok je narednih nekoliko nanošenja bila mnogo bolja situacija. Verujem da je bilo potrebno ''načeti'' ga i zagrebati površinu.








Direktan link ka videu OVDE.


Nadam se da ste uživali u ovom postu koliko i ja u njegovom pisanju, testiranju proizvoda i snimanju videa!


Share:

18 comments

  1. divna kolekcija. trepavice zaista prekrasne, vrijedilo bi isprobati neke od ovih proizvoda

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  2. Odlično si sve ovo prikazala i ovim fotkama izbliza si pokazala koliko si prelepa devojka i da tvoje lice nema nikakvih nepravilnosti, baš sam oduševljena. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  3. Odlicna recenzija!!! Moram isprobati ove tecne ruzeve, obozavam mat ruzeve! pozzz

    http://www.stylesensemoments.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :) Ukoliko isprobaš obavezno mi javi kakvi su ti! :)

      Delete
  4. Post je fenomenalan. Proizvode si lepo predstavila. Sve mi se svidja. Pratim te na blogu ali i na instagramu.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da je tako. :) Takodje. :)

      Delete
  5. Jojjj Maiko to stoji značii karminnn značiiiiiiiii!!! :)

    ReplyDelete
  6. Lepo si prenela svoje utiske, a koliko vidim, ti si lepotica i sve sto si nam ovde pokazala ti lepo stoji :). Ovaj ljubicasti / mauve ruz je po mom ukusu, kao i transparentni puder. Verovatno cu kupiti nesto od toga, samo da pre toga potrosim ovo sto imam :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga Kristina na lepim komplimentima. :) Apsolutno svaki proizvod ima moju preporuku, bio on van moje zone komfora, ili nešto što je baš po mom ukusu, sve je jako kvalitetno. Javi mi utiske ako kupiš i kada isprobaš. :)

      Delete
  7. Voljela bih da je Maiko ruž više fuksijast kao na reklami, ali sviđa mi se i ovakav.
    Uvjeravala sam se da mi ništa iz ove kolekcije ne treba, ali mislim da ću na prvoj akciji uzeti transparentni puder i taj ruž.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ruž baš odličan, verujem da bi se većini dopao. Nadam se da će ti se dopasti, vredi probati ove proizvode. :)

      Delete