GlassesShop Eyeglasses // REVIEW

Posle kraće pauze javljam se sa jednim postom u kom ću vam predstaviti dioptrijske naočare sa sajta GlassesShop. Pre nekog vremena sam imala priliku da izaberem jedne naočare u dioptriji koja mi odgovara i kako do sada nisam imala iskustva sa naručivanjem ovakvih naočara preko interneta nisam znala šta da očekujem. Proces naručivanja je zapravo veoma jednostavan i moje naočare su stigle nakon malo manje od mesec dana. Prenosim vam svoje prvo iskustvo sa glasses online kupovinom, kao i njihovim kvalitetom.


Ono što ovaj sajt nudi su uglavnom dioptrijske naočare - perscription glasses. U ponudi su muške, ženske i dečije naočare, kao i širok izbog stila, materijala, i oblika naočara. Cene su veoma pristupačne i kreću već od 12.95$. Takođe, ponuda sunčanih naočara je dosta velika i možete ih pronaći na kartici Sunglasses. Model za koji sam se ja odlučila je OVAJ i ono što mi je mnogo pomoglo pri izboru jeste to što vam sajt nudi da ubacite sopstvenu fotografiju i tako virtuelno isprobate naočare. U ponudi su tri varijante/boje, a moje su u crnoj/providnoj varijanti. U opisu naočara su predstavljene sve dimenzije što takođe mnogo znači. Došle su zapakovane u kartonskoj kutiji u kojoj se nalazila plastična futrola sa krpicum, i u njoj naočare. Moje su došle neoštećene mada futrola nije izrađena od mnogo tvrde plastike. Zaključak je veoma pozitivno iskustvo sa kupovinom naočara preko interneta i sa sajta GlassesShop. Verujem da ovo nije jedini i poslednji par koji ću posedovati iz njihove široke ponude.











Košulja sa fotografija je sa sajta Romwehttps://goo.gl/Cv4HqF

Kao veliki ljubitelj košulja, evo još nekih interesantnih koje su mi se dopale, sa sajta Romwe.




Za vas imam popust od 50% na sve sunčane i dioptrijske naočare koje nisu na popustu, a kod je - GSHOT50.


Share:

6 comments

  1. Koji si fashionista sa tim cvikama! Ja sam malo ćorava, primećujem u poslednje vreme tako da upravo klikam na taj sajt. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo hvala hvala! :D Joj, čovek skapira koliko ne vidi tek kad stavi naočare. :D
      Nadam se da ćeš naći nešto zanimljivo. :)

      Delete