Thermal Nail Polish // NAILS

Danas pišem jednu kratku recenziju. U pitanju je proizvod sa sajta Born Pretty Store, a trebao bi da bude termalni lak za nokte. Zašto kažem 'trebao bi' i šta znači termalni? U pitanju je lak koji menja boju u zavisnosti od temperature i trebao bi da ide od baš svetlo žute pa sve do narandžaste. Prvi pokušaj testiranja ovog laka sam započela baznim lakom, premazala sam nokte dva puta termalnim a nakon toga završila manikir sa završnim slojem. Ispostavilo se da tako ne funkcioniše i da prosto ne menja boju. Skinula sam ceo manikir i pokušala opet, ali ovaj put bez baznog i završnog sloja. Isti slučaj je bio i tada. Pokušavala sam da izložim ruke i nokte veoma niskoj i nešto višoj temperaturi i nisam uspela da vidim taj efekat. Inače, prvi sloj ovog laka se brzo suši, dodavanjem drugog je taj proces bio nešto sporiji. Takođe, mislim da sam lak nema uopšte veliki sjaj. Na fotografijama se može videti minimalan gradijent efekat. Evo linka ka proizvodu OVDE, a koliko vidim u reakcijama ljudi koji su ga testirali, odnosno u jednom videu, efekat je uspeo. I dalje nisam sigurna koji je razlog zašto nisam uspela, ali ću mu možda dati još jednu šansu. Inače je ova bledo žuta boja jako lepa.





Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

6 comments

  1. Žuti lak uz žutu haljinu :D

    Inače lak je prelep, šteta što je izostao taj termalni efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš tako :D
      A ne znam zašto je izostao, kad videh klip u kom funkcioniše.

      Delete
  2. Šteta što je efekat nikakav, boja je baš lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zapravo je jako lepa pastelna nijansa. :)

      Delete