Noviteti #22 (Afrodita Cosmetics, Born Pretty, Ali Express...)

Današnji post malo kasni u odnosu na početak meseca, ali ipak uspevam da ga objavim, kao i da snimim video. U nastavku čitakte šta se to novo našlo kod mene i kakvi su prvi utisci za stvari koje sam probala do sada.


Fennel Shea puter za telo je odlična stvar ukoliko imate suvu kožu. Iako mi trenutno, u toku leta, nije neophodan, zimi mi je spas i bez ovoga ne mogu da zamislim kupanje, ukoliko ga ne namažem posle. Ima lep miris, količina je velika, i meni je ovo treće ili četvrto pakovanje. Ovaj put sam uspela da ulovim neku akciju u dm-u, pa sam po ceni jednog (oko 400 dinara) dobila dva. Ovaj drugi još uvek nisam probala ali s obzirom da je pola sa mirisom manga, pola jagoda, ubeđena sam da će mi se dopasti. Za letnji period možda idealan. Afroditinu marmeladu još uvek nisam testirala i jedva čekam. Ono što sada mogu da kažem jeste da je cena bila 899 dinara u dm-u, i da je miris fantastičan! Baleine gelove za brijanje sam i ranije koristila, ovo je neko manje pakovanje. Sasvim je okej, nemam neke posebne zamerke, sem što se ovakav proizvod brzo troši. Nakon snimanja videa, a pre pisanja posta sam u međuvremenu isporbala čistač za jezik i koristim ga redovno. Opet, nemam nešto posebno da kažem o tome, sem da mi je bilo potrebno, jer smatram da je bitno čistiti i jezik kao i zube. I poslednje, ono neophodno, kao i malo pakovanje koje će mi biti potrebno s obzirom da uskoro odlazim na put.


Sadržaj paketa koji su mi stigli sa Born Pretty Store sajta su na donjoj fotografiji. U videu sam otprilike rekla dosta toga, a kako će većina ovih proizvoda imati svoje zasebne recenzije, ovde neću puno pisati. Ono što je popularno i o čemu sam već pisala i snimila video je Mirror Nail Polish. Post možete pročitati OVDE, a video pogledati OVDE. Takođe, o kameleon laku sam već pisala OVDE. Kao što rekoh, sve ostalo dobija svoju posebnu recenziju. A ono što mogu da kažem da je sav nakit koji sam naručivala sa ovog sajta bio odličan.


Desilo se i ono čega sam se najviše plašila. Otvorila sam internet karticu. :D Za početak, probala sam kako sve funkcioniše na sajtu Ali Express, pa sam tako naručivala stvari koje ne koštaju više od 2 dolara. Četkica je dobra, do sada nije ispala nijedna dlaka. Namenu tek treba da joj nađem, mada verujem da će biti dobra za više stvari. Mada je i dovoljno to što je lepa. Bojanka je nešto što mi se dopalo kada se pojavilo kod nas, pa sam iskoristila priliku testiranja da je nabavim. I treča stvar sa fotografije jeste držač za torbu. Ako nemate ovo, treba vam, verujte mi.


Kada su lakovi u pitanju koje sam kupovala, nisam se mnogo ponovila. Iskoristila sam popust u dm-u i kupila Essence lak iz Marry Barry kolekcije u nijansi 01 the masked ball. Tu su se našle i tri nijanse koje mi je mama kupila, a to su s leva na desno, 42 frozen kiss, 33 wild white ways i 16 fame fatal.


Kraj meseca je obeležilo druženje i predstavljanje Afrodita noviteta, pa je tako nas nekoliko prisustvovalo modnoj reviji koja je bila odlično organizovana, i preelepo osmišljena. (neke fotografije atmosfere su na mom Instagramu - KLIK) Ono što je novo jesu četiri nova gela za tuširanje, od kojih su dva kremasta, a dva uljana. Mirisi su cvetni, pa tako možete birati između mirisa bele ruže, božura, magnolije i divlje orhideje. Upravo ih njuškam dok ovo kucam i ne mogu da se odlučim koji mi lepše miriše. Divlja orhideja ima najslađi miris, ali su i ostali toliko lepi da vam preporučujem da sami odete do obližnje drogerije i pronjuškate sami. Verujem da nećete izabrati samo jedan.. ;)


Pored predivnih gelova za tuširanje u kesi su se našla i dva proizvoda za dobijanje preplanulog tena. U pitannju je marmelada koju ste videli na prvoj fotografiji (očekujte da ću biti crnkinja do kraja leta), a od ove godine izbacili su i tečnu verziju ove marmelade, tačnije prskalicu, radi lakše upotrebe. Ovo je poslednja nada da ću imati preplanule noge, pa ćemo videti za mesec, dva kako će to izgledati i kakvi su mi utisci. Nadam se najboljem i verujem da je odlično.



To bi bilo to od mojih noviteta tokom prethodnog meseca. Pišite mi šta vas najviše zanima, neke recenzije su već spremne, neke će tek biti. A obavezno i pogledajte video na ovu temu, link je OVDE.



Share:

6 comments

  1. Super noviteti. Ova brojanka nazalost nije ni blizu originalu po kvalitetu papira, a to je veoma bitno jer od papira zavisi kako ce boje ostajati i blendati se. :-)
    Cetkice je prelepa, mislim da bi bila dobra za konture.

    frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako si to zaključila na osnovu fotografije korica? :) Pošto unutra nije sjajan papir, kakav sam očekivala. Istina je da nemam originalnu, ali uopšte nije loš kvalitet. :)
      Verujem da jeste dobra za konture, samo meni nije za to odgovarala jer mi je proizvod koji koristim jako pigmentovan. :)

      Delete
  2. Mene ove turpije intresuju kakve su. A Afrodita ne može da omaši sa proizvodima, samo što ja ne koristim ove marmalade nemam potrebe za njima jer lako pocrnim pogotovo kad odem na planinu u letnjem period. Internet kartica je zavisnost, od kad sam je izvadila malo malo pa nešto naručim sa Alija ali nisam se upuštala u kupovinu četkica nekako mi bilo rizično baš zbog razloga dlačica dal će da ispadu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam ih probala i prvi utisak mi je skroz okej. Inače turpijam nokte jako blagim turpijama i to mnogo traje ukoliko ih znatno skraćujem pa ne volim taj deo sređivanja noktiju. Ali mi se čini da sa ovom turpijom ide brže, a ono što na prvo korišćenje mogu da kažem jeste da mi nije izlistala nokte i da je sasvim okej. :) Blago tebi, ja bih to volela, ali mi je marmelada ipak potrebna :D Potpuno razumem i slažem se za zavisnost.

      Delete
  3. Ok, ako si rekla da mi treba drzac za torbu, porucicu ga. :D
    Sad kad bolje razmislim, stvarno mi treba, jer me jako nervira kada sam negde i nemam gde da stavim torbu. :)
    Bojanka je isto sa Aliexpress-a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi, treba ti. :D Znam taj problem, pa kao budala ne želim da je spustim na pod već je držim u krilu sve vreme. :D
      Tako je, i ona. :)
      Evo ti linkovi sa kojih sam ja naručila, ako ti znači nešto. :)

      http://www.aliexpress.com/item/1pc-Portable-Folding-Rhinestone-Crystal-Alloy-Purse-Handbag-Bag-Hanger-Hook-Holder-Purple-2016-Fashion/32581846434.html?spm=2114.13010608.0.79.afN4Yl

      http://www.aliexpress.com/item/24-Pages-Relieve-Stress-For-Children-Adult-Painting-Drawing-Book-Secret-Garden-Kill-Time-Coloring-Book/32657764012.html?spm=2114.13010608.0.87.afN4Yl

      Poštarina je besplatna. :)

      Delete