I am a Dreamer // NAILS

U poslednjem paketu koji sam dobila od Born Pretty Store našle su se i ove nalepnice* s obzirom da mi se motiv Dream Catcher-a, a i cela priča vezana za njega jako dopada. Na poslednje dve fotografije vidite koji su sve motivi u pitanju, od kojih sam ja iskoristila dva. Možete ih pronaći OVDE. Bazni lak je beli Essence 33 wild white ways kojeg sam mazala u dva sloja. Nakon što se on osušio, nanela sam ove nalepnice. Kada je trajnost u pitanju, one stoje dok ih ne skinete. Ono što mi se ne dopada jeste to što se zlatna boja prosto guli, odnosno bledi sa ovih nalepnica ukoliko ne nanesete Top Coat preko. Takođe sam imala utisak da se teško skidaju, odnosno da lepak odlično drži, pa je potrebno više truda oko skidanja. Ipak, motiv je jako lep i sigurno ću uraditi još neke manikire sa njima. Nadam se da se i vama dopadaju. :)








Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju




Share:

6 comments

  1. Predivno izgleda manikir, pravi letnji :)
    Inače, imam taj beli lak ali ga mrzim i volim u isto vreme hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem, isti slučaj. :D
      Hvala ti! :)

      Delete
  2. Super je ispalo!Baš mi se svidjaju nalepnice!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete