FARMASI lakovi za nokte // REVIEW &NAILS

U paketu u kojem su se nalazili neki Farmasi proizvodi birani specijalno za mene se našlo i par lakova*, naravno. Radovala sam se njihovom testiranju i u ovom postu vam ih sve predstavljam. Dva laka su iz iste linije, jedan ima drugačiji čep, a četvrti spada u topere. Ne znam da li sam ikada na blogu napisala da mi se ovaj lak dopada i da sam želela da ga imam, ili je slučajnost, ali sam se njemu posebno oduševila. :)


Mint zeleni lak malo hladnijeg tona je u broju 403. Formula je kremasta, a lak sadrži sitni mikrošimer koji je više vidan u bočici nego na noktu. Lak ima 11ml i rok upotrebe je 12 meseci. Mazala sam ga u dva sloja i msilim da su neophodna, ali su bila u pitanju dva malo deblja sloja pa su mi se stvorili mehurići na noktu. Drugi put to nije bio slučaj. Kod ovog, kao i kod svih lakova važi isto, a to je da imaju ne tako prijatan miris, koji podseća na lepak.







Ljubičasti lak u broju 146 je najvernije prikazan na prvoj fotografiji ispod obog teksta. U pitanju je prava ljubičasta nijanse koja je po mom mišljenju idealna za neke jesenje dane. Nije mi "legla" uz ove temperature. U bočici je primetan najsitniji lila mikrošimer, ali se prilikom mazanja noktiju on uopšte ne vidi. Važi kao i za ostale lakove, da ima neprijatan miris. Ipak, rekla bih da se najbolje mazao od svih, da slojevi nisu bili gusti i da se sušio prosečnom brzinom. Na fotografijama imam dva sloja bez nadlaka.





Nijansa 412 je prava letnja ako mene pitate. Na fotografijama nisu prikazane sve nijanse u koje ovaj lak može da se transformiše u zavisnsti od osvetljenja. Od koralno pink boje, do crvenkaste u hladu, pa čak i ciklama roze boje. Formula je takođe malo gušća, neprijatnog mirisa koji podseća na lepak i dva sloja su neophodna za punu pokrivenost.





Poslednji lak iz mog paketića je ovaj Topper, kako bih ga ja nazvala, koji nosi broj 301. U pitanju je providni lak sa "šljokicama" u tri dimenzije i u crnoj i beloj boji. Kao što sam gore napomenula, merkala sam ove lakove još kad su se pojavili kod drugih proizvođača ali ga na kraju nikada nisam kupila. Dakle, ne mogu da ga uporedim sa nekim drugim ali ono što mogu da kažem jeste da se suši nešto sporije, da četkica povlači šljokice priliko mazanja, pa u prvom sloju ih ostaje malo na noktu, ukoliko vi ne pozicionirate onako kako vam odgovara. Drugi sloj poboljšava situaciju i izgleda jako interesantno. Ono što mi se ne dopada jeste da ovaj lak uopšte nema sjajnu završnicu već neku polumat. Takođe, očekivano, ovaj lak se malo teže skida od običnog.




Kao zaključak, rekla bih neke sumirane utiske, a to je da mi se uopšte ne dopada miris ovih lakova, ali je kvalitet sasvim okej. Ukoliko vam se neki lak posebno dopadne nećete pogrešiti ako ga kupite.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju


Share:

16 comments

  1. Ljubičasti je odličan, a šljokičast je po meni hit obožavam šljokičaste u kombinaciji sa frenčom, imam drugu marku slične su im šljokice, probaj ga u frenč kombinaciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se baš dopao ljubičasti, ali za neki jesenji period. Hvala na predlogu, probaću sledeći put! :)

      Delete
  2. Odlican post!Svi predivno deluju,ali mi je ovaj prvi nekako najbolji sad za leto!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. 90-ih je moja sestra (koja je tada bila tinejdžerka) koristila ove lakove i ostali su mi u ružnom sećanju zbog užasnog mirisa, kad se samo setim nije mi dobro. Baš mi je žao što se po tom pitanju ništa nije promenilo. Inače toper mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je loš i to mi se ni malo ne dopada. Inače mi je ovo prvi sustret sa ovom markom kada su lakovi u pitnaju. Zanimljiv je, ali bih isto volela da ima sjajnu završnicu.

      Delete
  4. Prelep nijanse, posebno ljubicasta. :)

    ReplyDelete
  5. Ljubičasti je jako lep, šteta što se šimer ne vidi, a toper je svakako najzanimljiviji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I u bočici je jedva vidan. Ali je svakako lep. :)

      Delete
  6. Ciklamasto-ljubičasti lak je baš lep, a ni toper ne deluje loše. Šteta zbog mirisa.

    ReplyDelete
  7. Imam nekoliko ovih lakova i meni au sasvim okej. Steta zbog mirisala. Najljepsi mi je ovaj mint zeleni jer oatale imam a njega nikako da narucim.LP
    Posjeti i moj blog nova sam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam mnogo bolje pa nisam baš oduševljena. :)

      Delete
  8. Odličan post, odlične slike. Što se lakova tiče, svidjaju mi se mint zeleni i toper :)

    ReplyDelete