Born Pretty Chameleon Nail Polish 33# // NAILS

U poslednjem paketu sa sajta Born Pretty Store koji mi je stigao se našao ovaj lak*. Bila sam jako uzbuđena da ga testiram i nadala sam se da će biti lep, jer se do sada nisam susretala sa ovakvim lakovima. Sa 'kameleonima' generalno da, ali su svi bili prosečni. Ovaj nosi naziv Chameleon na sajtu, ali na samoj bočici piše Holo Polish.


Sam lak dolazi u malom pakovanju, u bočici od samo 6ml. Sa jedne strane je to dobro, jer imate zapravo šanse da ga potrošite, sa druge je to zaista mala količina za cenu koju platite. Inače je 15.88$, ali je sada na popustu i košta 6.99$. Odmah da kažem da mislim da ne vredi 16 dolara samo zbog male količine, dok je snižen ipak prihatljiva ponuda jer ovakav lak nije lako pronaći, tačnije ne postoji u drogerijama, koliko je meni poznato.
Kada je nijansa i formula laka u pitanju, tu sam jako zadovoljna. Kako na sajtu piše, a i sama sam se uverila, potrebno je pre ovog laka naneti baznu boju poput crne, ili neke druge tamne, možda čak zelene ili ljubičaste, koje su prisutne u ovom laku. U ovom manikiru sam nanela jedan sloj crnog Aura Broken Paradise laka iz New In Town kolekcije, a preko njega na levu ruku dva sloja Born Pretty laka, dok sam na desnoj ostavila jedan sloj. Primetila sam minimalnu razliku, a to je da se dodavanjem drugog sloja zelena boja više ističe i više šljokica je prisutno. Inače izgleda odlično u oba slučaja. Bazna boja ovog laka se preliva iz zelene u ljubičastu i prisutna je i plava boja, dok je lak ispunjen zelenim šljokicama u dve dimenzije.








Efekat pogledajte na fotografijama, a ukoliko tražite ovakav lak imate moje preporuke jer izgleda zaista lepo. Nadam se da vam se ovaj manikir dopada, a ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

4 comments

  1. Odavno merkam ovaj lak, moram ga što pre uzeti jer je predivan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da treba da ga nabaviš, lep je baš. :)

      Delete
  2. Opet sam se oduševila koliko te zelene šljoke dobro izgledaju u ljubičastom prelivu. Prekrasno.

    ReplyDelete