New In #21 (Farmasi, SheIn, Romwe, Born Pretty Store...)

Kao po običaju, post sa novitetima po završetku prethodnog meseca. Mislila sam da ovog meseca neće biti mnogo stvari ali sam pogrešila. Iz tog razloga odmah prelazim na stvar.
Iako nam dolazi leto, kada je ovako sladak duks na popustu i košta manje od 1.000 dinara (New Yourker), prosto ga morate kupiti. Boja je svetlo plava, iako se na fotografiji to ne vidi najbolje.


Benetton mi polako ali sigurno postaje jedna od dražih marki, a ranije je nikada nisam nosila, čak ni ulazila u njihove prodavnice. Maslinasto zelena haljinica širokog kroja koju sam odmah zamislila u nekoliko kombinacija u momentu kada sam je ugledala na vešalici.


U ove njihove "basic" odevne komade treba uložiti. Kada kažem uložiti mislim kupiti u svim bojama, izrezima, dužini rukava itd. Savršene su.


I, kako sam ja neko ko ne nosi suknje, pa vremenom polako počne haljinice.. pa mi se dopadne po neka i suknja, tako završim sa njom na kasi. Idealan kroj i materijal da se nosi uz patike, a svi znamo da ja nisam - baletanke - tip.


Ono što mi je možda najinteresantnije od sve odeće jeste ova košulja, koja je zapravo haljina. Naručena je sa sajta SheIn. Nisam je fotografisala detaljnije, jer planiram da objavim outfit post i onda da vidite kako izgleda, a do tada više fotografija možete videti na ovom linku - http://goo.gl/IrH6sE.


Sledeća dva odevna predmeta jesu sa sajta Romwe. Kao i do sada, kada naručim dve stvari, jedna mi odgovara, druga baš i ne. Ali ovaj put se ne radi o kvalitetu već o pogrešnom broju. Majica je dugačka jako, sa prorezom sa strane i jako je interesantna. Dok je šorts zaista prelep i jako mi je žao što mi je mali. Naručila sam veličinu M, jer inače nosim stvari u veličini S ili M, i nadala sam se da mere koje prikazuju na sajtu nisu 100% tačne i da ću uspeti da se uvučem u njega, ali ipak su bile. Prosleđujem ga drugarici i žalim što mi je mali jer odlično izgleda! :)
Majicahttp://goo.gl/r0vtGe
Šortshttp://goo.gl/xflZfD





Poslednji odevni komad je impulsivna kupovina i jedna od najdražih. Ugledala sam ovu takozvanu 'bomber jacket' u Stradivarius-u u prljavo roze nijansi i morala sam da je imam. Ne mogu opisati koliko dobro izgleda!


Popust u knjižari Vulkan je iskorišćen, kao i uvek. Kolekciji sam dodala čuvenu knjigu pod nazivom Bez tebe i jedva čekam da je čitam, čula sam samo pozitivne komentare. Slatka uteha je bila usputna kupovina, videćemo kakva je.


Sada prelazimo na kozmetički deo i mada ga nema puno, tu su sitnice koje su mi trebale. Od svega sa donje fotografije bih posebno spomenula Eucerin kupku o kojoj svi tako mnogo pričaju da sam morala da je imam. Još uvek je nisam isprobala ali se nadam da ću biti jednako zadovoljna. Sve ostalo je nešto što redovno kupujem.


Bvlgari 'travel set' je nešto što je sestra dobila na letu, pa mi prosledila. Neseser je jako pogodan za torbu, a miris je odličan!



Nakit najčešće naručujem sa sajta Born Pretty Store jer imaju odličan izbor i do sada sam bila jako zadovoljna. naručila sam ogrlicu sa priveskom u obliku psa, set srebrnog prstenja od kojih su neki standardnih dimenzija, a neki predviđeni da se nose na pola prsta. I zlatni prsten koji ima mermerni detalj. Evo linkova ukoliko vas zanima nešto od ovoga, a ako poručujete, iskoristite moj kupon kod KOMAX31 za 10% popusta:
http://goo.gl/sm6FYv
http://goo.gl/hK1a24
http://goo.gl/JZzWR3


Od šminke mi baš ništa nije bilo potrebno. Ali sam ipak nešto uzela. Aura korektor je nešto što sam potrošila i kupila novi, a recenziju možete pročitati OVDE. Veoma hvaljena četkica za bronzer se našla u korpi. Takođe, pisala sam post o Golden Rose olovkama za obrve, pogledajte ga OVDE, a meni su se toliko dopale da sam nabavila još jednu nakon što sam prethodnu potrošila. I ovu savršenu nijansu laka sam konačno pronašla, a nije bilo lako. U pitanju je Golden Rose Wow! u nijansi #13. Pored toga, stigle su mi i dve pločice sa sajta Born Pretty Store i radujem se njihovom isprobavanju.




Proizvode ovog tipa zaita ne volim da kupujem, ali moram. :D U potrazi sam za kremom za depilaciju koja će zapravo da mi odgovara.


I poslednja kupovina je opet nastala slučajno. Ide vreme matura, neke devojke su želele da ih šminkam, pa sam tako nabavila nešto što mi je trebalo. Lažem, NYX Lip Lingerie mi apsolutno nije trebao. Boja je apsolutno SAVRŠENA! A u pitanju je nijansa Honeymoon.


Krajem meseca je bila promocija i predstavljanje novog brenda koji se pojavio kod nas, a u pitanju je BaByliss. Pisala sam kratak post pa ukoliko vas zanima možete ga pogledati OVDE. Tim povodom smo dobili i neke poklončiće koji jako lepo izgledaju! :)






I poslednja stvar koja mi je juče stigla na kućnu adresu jeste paket od Farmasi kozmetike. Veoma su me prijatno iznenadili i jako sam im zahvalna, zato što je sadržaj paketa biran na osnovu mog bloga, recenzija i onoga što volim! To smatram pravim potezom kada je u pitanju saradnja ove vrste. A vi veoma uskoro očekujte recenzije svih ovih proizvoda! U pitanju su tečni iluminatori, olovka za obrve, senka, 4 laka za nokte, 5 mat karmina, tečni korektor i dva korektora u stiku u dve različite nijanse za hajlajt i konturisanje.









Ukoliko vas nešto dodatno zanima, pišite mi, ukoliko želite neku posebnu recenziju, recite da znam. :)


Share:

6 comments

  1. Noviteti su bas wow. Ali jaknica mi je preslatka ^^

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je jedan od najdražih odevnih komada. :)

      Delete
  2. Što se tiče Eucerina, samo ću reći bjuticaj :)
    A hocu JA da se slikam u Newyorker duksu i Stradivarius jaknici :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne smem više da te gledam i čitam. :D
      E podseti me, može. :)

      Delete