Golden Rose Longstay Gel Eyeliner // REVIEW

Sigurna sam da ste ovaj post dugo čekale i žao mi je što je ova recenzija kasnila. Pa da pređemo odmah na stvar. U ogromnom paketu koji mi je stigao od Golden Rose tima su se našla i ova tri gel lajnera, a moje utiske čitajte u nastavku.


Dolaze u kartonskoj kutiji gde je označena boja, sastav i ostale informacije. Kada ih otvorite, unutra su male plastične teglice sa 2.5g proizvoda. Ono što se krije unutar poklopca jeste četkica koju ja redovno koristim i sasvim mi odgovara. Preporučuje se da iskoristite ovaj proizvod u roku od 8 meseci. Ja trenutno imam tri nijanse, i to su sve koje postoje. U pitanju su 01 Pure Black, 02 Deep Brown, 03 Indigo Blue. Koristim ih sve ovo vreme koliko ih imam, i iako deluje da je količina ovog proizvoda jako mala, sigurna sam da će vam jako dugo trajati. Ono što je karakteristika sve tri nijanse jeste da jako dugo traju, ne razmazuju se, i kako ih nanesete tako će izgledati kada odlučite da skinete šminku. Ovo smatram možda najbitnijim. Jedina razlika koju vidim između ove tri nijanse jeste da mi plava deluje minimalno suvlja.



01 je zaista intenzivno crna, 02 je jako tamna braon, gotovo crna, a 03 veoma interesantna plava nijansa, i ukoliko vam zvuci čudno da nosite plavi lajner na očima, probajte, iznenadićete se kako zanimljivo može da izgleda! :) Kada je uklanjanje šminke u pitanju ja uvek koristim dvofazni skidač i to bih i vama preporučila. Na narednim fotografijama pogledajte detaljnije kako ovi proizvodi izgledaju i kako meni stoje ovi lajneri. Mogu da se porede i sa znatno skupljim proizvodima, a po kvalitetu ni malo ne zaostaju. Imate apsolutno sve preporuke za ove dugotrajne gel lajnere!
















Share:

2 comments

  1. Da li si ajlajnere nanela dobijenom četkicom uz ajlajnere ili? Ajlajner je lepo nanešen, pa reko da pitam. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, ovom četkicom koja dolazi uz lajnere sam nanosila. :) Hvala ti ♥

      Delete