Born Pretty Store Abstract Water Decals // NAILS

Ukoliko ste čitali OVAJ post, u kome sam detaljno objasnima kako se koriste vodene nalepnice, evo jednog kratkog posta u kome ih koristim na drugi opisani način, a to je tako što ćete iseći u oblicima u kojima vam odgovara, a da ne pokrivate ceo nokat. U pitanju su vodene nalepnice* sa sajta Born Pretty Store koje možete pogledati na OVOM linku. Za ovaj manikir sam upotrebila crni Aura lak pod nazivom Broken Paradise, i to, verovali ili ne, u jednom sloju! Nakon što sam nanela nalepnice, ceo manikir sam završila jednim slojem Aura Jelly nadlaka.







Nadam se da vam se ovaj manikir dopada, a ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju





Share:

2 comments