Golden Rose Longstay Precise Browliner // REVIEW

Popularnost proizvoda za obrve i njihovo sređivanje, oblikovanje i negovanje ne izlazi iz mode, i čini se kao da nikada neće. Meni su one lično jako bitne i najdraži kompliment mi je da imam lepe obrve, kada je fizički izgled u pitanju. Do sada sam na blogu već jednom pisala post na temu kako ih sređujem, i malo toga se promenilo. Sem proizvoda koji koristim za iscrtavanje. Post možete pročitati OVDE, a onda se vratiti na ovaj da pročitate zašto je ovo najbolji proizvod koji sam probala.


U pitanju je, kako i naslov posta kaže, proizvod iz Golden Rose asortimana, pod nazivom Longstay Precise Browliner. Dakle, u pitanju je lajner za obrve, koji nije u vidu olovke, na šta sam ja do sada navikla. Dolazi u tankom pakovanju, gde je sa jedne strane lajner, a sa druge ovaj češljić za raščešljavanje. Dobijate 0,09g proizvoda kome je rok upotrebe 24 meseca. Na zvaničnom sajtu vidim 5 dostupnih nijansi, a koje su uvezene kod nas, nisam sigurna. Ja imam nijansu 101 i 102. 101 je tamnija i hladnija nijansa, dok je 102 nešto svetlija i toplija. Svetlija nijansa mi više odgovara, ali ni tamnija mi nije suviše tamna. Samo mi je na dnevnom nivou više odgovarala ova. Verujem da bi tamnija savršeno pristajala crnkama.


Razlika između olovke za obrve i lajnera jeste što lajner nema potrebe da zarezujete, on će uvek biti tanak i precizan za nanošenje. Dok je kod olovke često slučaj da, ukoliko je malo tupa, to ume da izgleda razmazano i pomalo neuredno. Ima mehanizam odvrtanja, i ukoliko odvrnete previše, lako možete da vratite proizvod nazad. Ja sam ga nanosila veoma blagim pritiskom popunjavajući praznine i simulirajući rast dlaka i njihov položaj. Kada sam nanela dovoljno proizvoda, upotrebila bih češljić sa druge strane kako bih blago ublažila neke linije koje su možda bile oštrije. Efekat koji ovaj lajner daje obrvama je prelep, i uopšte se ne primećuje da ste ,,docrtali" obrve, naravno ukoliko popunjavate praznine i imate sreće da zapravo imate obrve kojima samo treba mala korekcija. Nisam imala problem sa razmazivanjem ili skidanjem u toku dana, sve dok sama nisam skinula šminku.


Na donjoj fotografiji je levo nijansa 101, desno 102. Jedina mana koju bih navela kod ovih lajnera jesto koliko se brzo troše. Koristila sam jedan oko mesec dana skoro svakodnevno, a onda sam ga potrošila. Svakako planiram ponovnu kupovinu. Imate sve preporuke za ovaj proizvod!




Share:

6 comments

  1. Imam osjecaj da bi idealna bila kombinacija ove dvije olovke :) obrve su ti super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja koristim sada ovu tamniju i čak mi i ona izgleda okej. Ali sam navikla na svetliku, tako da sam već kupila novu. Znači odlične su. Hvala puno! :)

      Delete
  2. Super post!Lajner deluje bas dobro,treba probati!
    beautyqueeen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako isprobaš javi utiske! Verujem da će ti se dopasti. :)
      Hvala ti. :)

      Delete