Golden Rose Liquid Matte Lipstick // REVIEW + VIDEO

Današnji post je posvećen Golden Rose ruževima koji nose naziv Longstay Liquid Matte Lipstick* (Kissproof). Ja trenutno imam tri nijanse, i u nastavku posta pogledajte fotografije i recenziju istih. UPDATE: dobila sam 5 novih nijansi, jednu sama nabavila, te ih ubacujem u ovaj post.
Dolaze upakovani u crnu kartonsku kutiju na kojoj se nalazi logo, naziv proizvoda, oznaka nijanse kao i sastav. Kutija je tako napravljena da je na dnu isečen krug kako biste videli broj nijanse ruža. Dobijate 5.5ml proizvoda koji je dermatološki testiran, bez parabena, sa rokom trajanja od 12 meseci. Sastav možete pogledati na fotografiji ispod.







Nijanse koje ja imam su pink, koja nosi broj 02, jaka crvena 09 i koralna crvena 06. Inače postoje u 12 različitih nijansi, a meni se ona u broju 10 najviše dopala, sudeći po fotografijama. Nemaju naziv, već samo brojeve. Četkica nema kružni oblik, već je pljosnata i mislim da to olakšava nanošenje ruža. Nije mi bila potrebna olovka za usne ili četkica da ga nanesem, ali trebate biti oprezni, jer ukoliko pogrešite, teško da ćete moći da popravite. I to je ono što je najbolje kod ovih karmina. Izuzetno su pigmentovani, zadivljujuće. Bar kada su moje tri nijanse u pitanju, biće vam potreban samo jedan sloj koji će se osušiti u roku od par minuta. Usne će biti tek minimalno lepljive u početku. Nisam imala problema sa ostavljanjem traga na zubima. Takođe, kao što vidite, ovi karmini kažu da su Longstay. Koliko je to tačno i kako su se na meni pokazali? Biće dovoljno ako vam kažem da sam ruž nanela u toku dana (oko 15h recimo), snimila video (mnogo pričala), ručala, i pojela (da ne kažem koliko) palačinki. Boja nije ni malo spala sa usana, samo se sa unutrašnjosti povukla. Ukoliko mi ne verujete u prilogu ću vam ostaviti kratak video i fotografiju koji prikazuju stanje ruža na usnama u 1 sat posle ponoći. To je dovoljan opis trajnosti ovog ruža. Ono sa čim ne mogu 101% da se složim jeste ovaj deo sa Kissproof. Ukoliko prislonite usne od nešto nemojte računati da baš ništa neće ostati. Naravno, mnogo manje nego kod drugih proizvoda koje sam probala. Takođe, nema šanse da ga skinete bez nekog dvofaznog sredstva za uklanjanje šminke. Nisam primetila da ijedna od ove tri nijanse čini zube manje belim.
Za sve nove nijanse koje imam, a to su 10, 13, 14, 15, 16, 17 važi isto što i za tri nijanse navedene gore u tekstu. Apsolutno sam oduševljena kvalitetom i trajnošću ovih ruževa.






02 - nazvala bih je Hot Pink nijansom koja bi bila idealna za neku noćnu letnju varijantu, gde oči nema potrebe naglašavati kada nosite ovu boju.



06 - koralna crvena nijansa, boja kakvu nisam imala prilike da nosim do sada, ne znam zašto, jer me ova boja baš oduševila. Od sve tri, ovu mogu da zamislim u svakodnevnoj varijanti.



09 - prava drečava crvena nijansa, koju sam dugo želela u mat verziji. Nema potrebe da pričam uz šta i kako da je nosite, po meni je crveni karmin jako glamurozan i poseban, te je idealna kombinacija uz lajner na očima, naglašene trepavice i bez dodatnih boja.



10 - najpopularnija nijansa u ovoj liniji tečnih ruževa, definitivno! Kada su se pojavili, svi su je jurili, i svuda je bila rasprodata. Meni je trebalo mesec dana da je ugrabim. Mada mislim da je sada već dostupna. Pravi opis ove nijanse ne bih mogla da napišem. Primetila sam da mnogo zavidi od vašeg podtona, tena, kao i prirodne boje usana. Podton ove nijanse je hladan, a nijansa vuče na mešavinu sive i lila boje, u mojim očima. Lično sam prezadovoljna kako ova nijansa stoji i činjenicom da je posebna.



13 - jedna jako lepa nude nijansa toplog podtona, koja bi većini odgovarala, pogotovo devojkama svetlije puti.



14 - jako interesantna drečava narandžasta nijansa. Ostala sam iznenađena kako mi stoji pa možda se dopadne i nekima od vas koje mislite da ne možete da iznesete ovakvu boju.



15 - nijansa koja se mnogima najviše dopala od novijih. Rekla bih da je nijansa jako tamna bordo. Kada je u pitanju nanošenje, budite oprezne, neće praštati greške. Skida se jako teško i ostavlja ''stain'' (boji usne).



16 - tamnija nude nijansa, braonkastog tona. Jako lepa nijansa za svaki dan.



17 - još jedna neutralnija nijansa, koja ima narandžasti podton. Opet, iznenađujuće sam zadovoljna kako mi stoji.



To bi bili moji utisci o ovim tečnim mat karminima, imate sve moje preporuke ukoliko vam treba nešto što će vam trajati ceo dan, puno radno vreme ili celu noć, a da ne razmišljate o popravci. I ne pišem ovo tek tako, zaista sam testirala, a inače sam probala i mnoge druge dugotrajne karmine, ali je ovo prvi put da mi je ruž ostao na ustima posle 10 sati priče, hrane, pića itd. Ono što je verovatno najvažnije da vam naglasim jeste da mi nisu isušili usne.

Potrudila sam se da vam snimim post, da bolje vidite kako ovi karmini stoje na mojim usnama, pa je direktan link ka videu OVDE.




U Aviv Parku na Zvezdari (Beograd) imate prodavnicu Golden Beauty koja prodaje Golden Rose proizvode. Nisam informisana gde su sve trenutno dostupni, ali verujem da ćete moći da ih pronađete i u manjim parfimerijama koje prodaju njihove proizvode.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

31 comments

  1. Potpuno sam isti utisak stekla o njima samo što meni isušuju usne malo više nego drugi mat karmini.
    Inače, recenzija je sjajna kao i fotografije. Super si ih predstavila :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja možda nisam prava osoba da to procenim, jer inače nemam problem sa isušivanjem, a bolje su mi se pokazali nego neki drugi koje sam probala. Meni npr ovaj novi Avon mat karmin naglasi i one suve delove koje nemam, koliko mi loše izgeda na usnama. :D
      Hvala ti puno, puno! :)

      Delete
  2. Koralna crvena je extra, nego mi nešto nije jasno kako ima tako mali rok trajanja ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja greška, nisam primetila da nisam iskucala lepo. Rok trajanja je 12 meseci. Hvala što si mi skrenula pažnju. :)

      Delete
  3. Kako ti dobro stoje sve tri nijanse! Koralna crvena se i meni najvise dopada mada je ja licno ne bi nosila. Ja sam vise neutralac kada su usne u pitanju. ;)
    P.S. Svocevi su ti fantasticni! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je prijatno iznenadilo kako izgledaju na meni. Pogotovo koralna crvena. :) Hvala ti puno! :) <3

      Delete
  4. Jako lijepo izgledaju na usnama! Nestrpljiva sam da probam, ali mislim da još kod nas nisu došli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da hoćeš jer su odlični. :) Hvala ti! :)

      Delete
  5. prve dvije boje su mi najljepše!

    ReplyDelete
  6. Ja imam nijansu 03 i odusevljena sam. Karmini su tako dugo postojani i meni ne suse usta kao drugi mat koje imam. A tek boja, ja koja uglavnom nosim nude na braon, ne znam ni sta mi bi da kupim ovu roze i mnogo mi se svidja.odusevljena sam toliko da sam cele prosle nedelje samo njega stavljala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni ne isušuju usne, mada moje nisu problematične. Ponekad je dobro izaći iz tako neke zone komfora i otrkiti nešto novo! :) Drago mi je da si i ti jako zadovoljna sa tvojim karminom. :)

      Delete
  7. Recenzija je super....moram samo da dodam da sam se silno namucila da nabavim br 10 ali sad je mojjjj i moram vam reci da je boja i postojanost cista 10ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :)
      Joj, ja trenutno mučim tu muku. :D Zavidim što si ga pronašla, uživaj u njemu, savršena je boja! :)

      Delete
    2. Mozes li mi reci gde si nabavila 10-ku? :) Inace, odlicna recenzija, super ti stoje sva tri. :)

      Delete
    3. Ako mene pitaš, ja još uvek nisam stigla da je nabavim. A ukoliko devojka vidi komentar verujem da će ti odgvoriti. Čula sam da je ima u Kristabell i Altea parfimerijama u Beogradu. :) Hvala ti puno. :)

      Delete
    4. Hvala ti puno na informacijama :) Probala sam juce 10-ku u Liliju ali imaju samo tester, rekose mi da nisu jos dobili tu nijansu. Malo je reci da sam se odusevila, nijansa je odlicna i bas je postojan ruz :)

      Delete
    5. Nema na čemu, nadam se da ćeš uspeti da pronađeš, javi mi. :) I ja sam gledala prethodnih par dana u Lilly-ju, nisu imali nigde. Da, drugačija je nijansa, a izgled ami kao da bi većini stajala. :)

      Delete
    6. Evo malopre sam ga kupila, samo o njemu sam mislila, znate kako to vec ide kada se uvrti nesto u glavu po pitanju sminke. :D Uzela sam ga u parfimeriji Altea kod Cvetkove pijace, imaju sve nijanse. :) Rece mi zena da oni nemaju testere a imaju ruzeve, a ovi u Liliju obrnuto. :)

      Delete
    7. Joj znam, isti slučaj. :D Hvala ti puno na informaciji, pokušaću danas da ga pronađem! :)

      Delete
    8. Jesi ga pronasla? :) Moracu jos neki da kupim.:D

      Delete
    9. I da, nema na cemu bre. :D :)

      Delete
    10. Ipak nisam imala vremena, ali ću potražiti u narednih par dana. :)

      Delete