I Pink I Can


I Pink I Can je još jedan novi lak u mojoj kolekciji. Dobila sam ga na poklon od drugarice i tog dana sam imala crni Golden Rose #35 na noktima, pa mi je to delovalo kao odlična podloga za ovaj lak.
Što se GR crnog laka tiče, imam dva sloja koja su dovoljna za potpuno pokrivanje. Sjaj je visok, i po mom mišljenju, nije potreban nadlak. Ono što mi se manje dopada je četkica GR lakova koja je nešto šira.
IPIC sam mazala dva sloja. Četkica ostavlja sasvim dovoljno šljokica i jako malo ih povlači prilikom lakiranja. Verujem da bi ovaj lak sjajno izgledao i matiran, i preko drugih podloga.
Nadam se da vam se dopada.
Hvala na izdvojenom vremenu :)








* nadam se da možete da izdvojite još malo vremena, da pošaljete bar jedan SMS na 1003, jer to je najmanje što možemo da učinimo.

Share:

4 comments