Flying Dragon

Kao što sam već spomenula u prethodnom postu, na otvaranju nove Alexandar Cosmetics radnje sam kupila 3 China Glaze laka. Prvi koji sam htela da isprobam je Flying Dragon. Jedna prelepa ljubičasta nijansa, sa sitnim pink i plavim gliterom. Ovaj lak je inače mat završnice, pa je i sama nijansa nešto tamnija kada se namaže na nokte, nego u bočici. Lak se JAKO brzo suši. Ali u ovom slučaju mu to nije prednost jer se zbog toga teško maže. Prvi sloj izgleda katastrofalno :D Četkica povlači lak i prave se ,,ćelava˝ mesta pa je potrebno biti jako brz. Po mom mišljenju najidealnija su tri tanja (brza :D ) sloja. Na fotografijama imam uglavnom dva sloja, na nekim noktima gde su ta ,,ćelava˝ mesta bila vidljiva i treći. Moram reći da sam se poprilično namučila i iznervirala dok sam ga namazala. Ali je ovaj lak toliko poseban i lep da sam sigurna da ću ga jako često nositi.
Zanima me kakvo je vaše mišljenje, da li vam se sviđa i da li je vredan mučenja? :)









Share:

10 comments

  1. Bukvalno su ti isti utisci kao i moji, ništa ne bih dodala niti oduzela, tačno je da ima dosta mana ali tačno je i da je boja jednostavno neodoljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek kada sam ga namazala setila sam se da sam ga kod tebe na blogu videla. Upravo to :)

      Delete
  2. Mnogo je zanimljiv. Van moje zone prijatnosti, ali svakako lep da se vidi.
    Pokušaj da ga mažeš bez baze ili preko vodene baze ako je imaš. To bi trebalo da smanji probleme sa nanošenjem.

    ReplyDelete
  3. Slažem se. Informisaću se o vodenoj bazi, pošto do sada nisam čula šta je to. Hvala na predlogu :)

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv lakić zanimljivog imena :)

    ReplyDelete